עמוד 1 מתוך 1

הגשת עתירה מנהלית

הודעהפורסם: ש' מרץ 23, 2013 8:07 pm
על ידי myuri
אני בעל עסק באילת, לעסק שלי יש שילוט שאושר בעירייה ע"י וועדה כמתחייב בחוק.
עמדתי בכל הסטנדרטים והצגתי את כל האישורים שנדרשו ממני בוועדת שילוט וכך קיבלתי אישור חוקי להציב שלטים.
לאחר כ 10 חודשים קיבלתי מעיריית אילת מכתב שאומר "ביטול היתר" ובעצם מבטל את האישור לשלט הכי חשוב בעסק שלי שבלעדיו אני ממש בלתי נראה.
לטענתם הביטול נבע מכוון שנציג מהמרכז הצמוד אליי טען כי השטח שעליו מוצב השלט שייך לו, הוא לא הציג שום מסמך שתומך בכך וגם לעירייה אין מסמך שמגבה את זה.

מאז עברו כשלושה חודשים של מכתבים ביני לבין העירייה על מנת לאשר את השלט בשנית מכוון שלא השתנה דבר מיום אישור השלט ועד ליום זה אבל ללא הועיל והעירייה בשלה.

עלי לציין כי בבדיקה שערכתי במחלקת הארנונה בעירייה השטח המדובר אינו שייך למרכז כלל וכלל.

בהתייעצות עם עורך דין אילתי נאמר לי שעליי להגיש עתירה מנהלית כנגד העירייה מכוון שאני עברתי וועדה באופן חוקי והיה עליהם לבדוק את הנתונים לפני מתן ההיתר.
רציתי לדעת אם זה ההליך הנכון? ומה בערך הסכום שיעלה לי על מנת להגיש עתירה שכזאת?

תודה מראש

Re: הגשת עתירה מנהלית

הודעהפורסם: ד' מרץ 27, 2013 7:50 am
על ידי admin
אנו ממליצים לשכור עו"ד מקומי שיטפל לך בזה, קבל מס' הצעות מחיר והמלצות ותשכור את המתאים ביותר.

Re: הגשת עתירה מנהלית

הודעהפורסם: ד' נובמבר 14, 2018 1:59 pm
על ידי SpaceDog1
The administrative petition is a hard process including a lot of small moment's which can change the whole petition subject. Just to be safe and sure that your words will be understood asking a professional is a good Idea. Because once I was trying to sue my neighbor for late night loud music but because of a small experience I didn't fill all the forms correctly and it took longer time than I expected. After asking http://www.advocatnet.com/index_english.html everything was done smoothly